۱۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۴

امام جمعه موقت سمنان:

جهت فکری دانشجویان در سایه مکتب انقلابی نمودار شود

جهت فکری دانشجویان در سایه مکتب انقلابی نمودار شود

سمنان- امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه سرعت پیشرفت علم ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف بسیار بالا است، گفت: جهت فکری دانشجویان با فضیلت در سایه مکتب انقلابی نمودار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای امام خمینی (ره) این شهر ضمن بیان اینکه رشد علمی ایران از جمله اعترافاتی است که همه دنیا به آن اذعان دارند، ابراز داشت: شانزدهم آذرماه روز دانشجو فرصتی که دانشگاهیان علاوه بر درخشش در حوزه‌های مختلفی علمی، فکر دینی و اسلامی خود را نیز ارتقا بخشند.

وی ضمن بیان اینکه فکر دینی و اسلامی نیز همزمان با رشد علم باید بین دانشجویان رخنه کند، افزود: جهت فکری دانشجویان با فضیلت در سایه مکتب انقلابی نمودار شود.

خطیب موقت نمازجمعه سمنان ضمن بیان اینکه امروز در شرایطی قرار داریم که با رویکردهای درست فکری قله‌های علمی را فتح کنیم، ابراز داشت: خوشبختانه ایران در همه عرصه‌ها رشد علمی خود را به دنیا اثبات کرده است.

مهدوی نژاد بابیان اینکه کرونا ثابت کرد که قدرت‌های دنیا امکانات خود را به رایگان در اختیار سایر کشورها نخواهند گذاشت، تصریح کرد: همین نمونه ملموس نشان از این دارد که باید به دنبال تقویت پایه‌های علمی کشور خیز برداشت.

وی ضمن بیان اینکه در کنار رشد علمی جهت فکری یک دانشجو به لحاظ سیاسی نیز مهم است، افزود: دانشجویان باید به عنوان نمونه‌های فضیلت و اخلاق در جهان نیز قدرت نمایی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، موضوع جنگ غزه، دستاوردهای طوفان الاقصی، روز بزرگداشت آیت الله مدرس، انتخابات، سمنان پایتخت کتاب و لزوم کاستن از مشکلات مردم و روز بیمه از جمله مهمترین مباحث مطرح شده تریبون این هفته نماز جمعه سمنان بود.

کد خبر 5954643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha